حذف ندا شهسواری فیدر جهانی تنیس روی میز با اولین بازی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

حذف ندا شهسواری فیدر جهانی تنیس روی میز با اولین بازی - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایکو، مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک از امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی آغاز شد.

در این مرحله ندا شهسواری برای برگزاری نخستین دیدار خود به مصاف « نیکولتا» از ایتالیا رفت و با نتیجه 3 به 2 شکست خورد و حذف شد.

ندا شهسواری با رنکینگ 394 وارد مسابقات فیدر جهانی چک شده است در حالی که حریف او رنکینگ 237 را در اختیار دارد.

مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک به مدت چهار روز ادامه دارد.

مهشید اشتری و نوید شمس دو نماینده دیگر ایران در رقابت های فیدر جهانی چک هستند. اشتری که رنکینگ 348 را در اختیار دارد در نخستین دیدار به مصاف «کهو» از ژاپن می رود که صاحب رنکینگ جهانی 297 است.

نوید شمس با رنکینگ جهانی 212 نیز نخستین دیدار خود را برابر «مایکیتا زاوادا» از اوکراین با جایگاه جهانی 226 برگزار می کند. او در دور نخست با قرعه استراحت روبرو است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حذف ندا شهسواری فیدر جهانی تنیس روی میز با اولین بازی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حذف ندا شهسواری فیدر جهانی تنیس روی میز با اولین بازی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.