مسیر راه آهن تهران به جنوب بازگشایی شد

مسیر راه آهن تهران به جنوب بازگشایی شد

آفتاب نیوز :

مهدی پازوکی روز دوشنبه اظهار کرد: روز گذشته هفت واگن باری در راه آهن مسیر سپیددشت به چم سنگر واژگون و مسیر راه آهن تهران به جنوب مسدود شد

وی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی از تهران و خوزستان برای بازگشایی راه آهن مسیر جنوب اعزام شد، این محور اکنون بازگشایی شده است.

به گزارش ایرنا یک قطار باری در مسیر سپیددشت به چم سنگر روز گذشته در یکی از تونل ها از ریل خارج شد و این حادثه واژگونی هفت واگن و انسداد راه آهن مسیر جنوب در محدودۀ لرستان را در پی داشت.

یک هزار و 190 مسافر در راه ماندۀ سه قطار مسافربری تهران به جنوب با اعزام 30 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی به مقصدهای اندیشمک و اهواز جابه جا شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر راه آهن تهران به جنوب بازگشایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر راه آهن تهران به جنوب بازگشایی شد"، کلیک کنید.