آخرین وضعیت فرشید سمیعی در استقلال/ مدیر خبرساز رفتنی است یا ماندنی؟

آخرین وضعیت فرشید سمیعی در استقلال/ مدیر خبرساز رفتنی است یا ماندنی؟

آفتاب نیوز :

اعضای هییت مدیره باشگاه استقلال فردا ظهر در جلسه ای با اعضای مجمع این باشگاه شرکت می کنند و قرار است در این جلسه تصمیمات مهمی درباره ترکیب هییت مدیره باشگاه از سوی هلدینگ خلیج فارس متولی جدید باشگاه استقلال گرفته شود.

اعضای هییت مدیره استقلال به طور رسمی در جلسه فردا مشخص خواهند شد. دیگر موضوعی که درباره آن بحث و تبادل نظر خواهد شد، درباره صندلی مدیرعاملی است.

فرشید سمیعی که بعد از برکناری علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی فعالیت کرده، با توجه به نظر مساعد نمایندگان هلدینگ احتمالا در سمت خود باقی خواهد ماند، اما اگر اعضای مجمع و هییت مدیره هم بخواهند مدیرعامل جدیدی را برگزینند، سمیعی در سمت دیگری به کارش ادامه خواهد داد.

با همه این مسایل به نظر می رسد در جلسه ظهر یکشنبه تصمیمات مهمی درباره آینده استقلال و شرایط این تیم در فصل جدید اتخاذ شود. باید دید خروجی این نشست چه خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت فرشید سمیعی در استقلال/ مدیر خبرساز رفتنی است یا ماندنی؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت فرشید سمیعی در استقلال/ مدیر خبرساز رفتنی است یا ماندنی؟"، کلیک کنید.