ادامه روند احیا و مرمت بازار تاریخی اردبیل/ مشکلی در مسیر ساماندهی بازار تاریخی وجود ندارد

ادامه روند احیا و مرمت بازار تاریخی اردبیل/ مشکلی در مسیر ساماندهی بازار تاریخی وجود ندارد

وایکو/اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: روند احیا و مرمت بازار تاریخی اردبیل با همکاری اهالی و دستگاه‌های مرتبط ادامه دارد و شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه هستیم.

حسن محمدی ادیب امروز ۲۲ وایکو در بازدید از بازار تاریخی اردبیل گفت: طی بازدید امروز موانع و مسائلی که با برخی از اهالی بازار در سرای پنبه فروشان و سرای زنجیرلو وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت و موانع پیش روی روند بازسازی برطرف شد.

وی تاکید کرد: طبق ارزیابی امروز پروژه مرمت بازار تاریخی در سرای پنبه فروشان با پیشرفت ۹۰ درصدی و در سرای زنجیرلو با پیشرفت نزدیک به ۵۰ درصدی در حال اجرا است. 

محمدی ادیب ادامه داد: بازار تاریخی اردبیل به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مهم شهر اردبیل مورد توجه گردشگران و اهالی قرار دارد و با ساماندهی نهایی این مجموعه برای حفظ و احیای آن تلاش می‌کنیم.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه روند احیا و مرمت بازار تاریخی اردبیل/ مشکلی در مسیر ساماندهی بازار تاریخی وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه روند احیا و مرمت بازار تاریخی اردبیل/ مشکلی در مسیر ساماندهی بازار تاریخی وجود ندارد"، کلیک کنید.