اشتغال بهترین روش برای اصلاح و بازپروری زندانیان است

اشتغال بهترین روش برای اصلاح و بازپروری زندانیان است

به گزارش خبرگزاری وایکو از قزوین؛ حجت الاسلام علی مصطفوی نیا، رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی که به همراه دادستان عمومی و انقلاب قزوین و مدیر کل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی برگزار شد، اظهار کرد: اشتغال یکی از بهترین روشها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است و همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فراگیرد.

وی با بیان اینکه زندانی باید با کسب مهارت و حرفه آموزی توانمند شود تا پس از آزادی در جامعه کسب درآمد نماید؛ گفت: ایجاد و توسعه کارگاه‌های اشتغالزایی در زندان امری ضروری است، زیرا در این صورت هم زندانی برای بازگشت به جامعه توانمند می‌شود و هم از نیروی انسانی که در زندان ‌به سر می‌برد و برای نگهداری آن‌ها هزینه‌های سنگین می‌شود، می‌توان در راستای تولید داخلی بهره برد .

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان از همه کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی بازدید و با زندانیان شاغل گفتگو و برای رفع مشکلات قضایی آنها دستورات لازم را صادر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتغال بهترین روش برای اصلاح و بازپروری زندانیان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتغال بهترین روش برای اصلاح و بازپروری زندانیان است"، کلیک کنید.