اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود

اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود

وایکو/سمنان  جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سارق سیم و کابل مخابراتی با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی شامگاه ۲۲ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت تعدادی از کابل های مخابراتی شهرستان شاهرود بلافاصله موضوع در کمیسیون مقابله با سرقت مطرح و ماموران انتظامی شهرستان شاهرود در قالب چند اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و زحمات شبانه روزی پلیس ، افزود: سرانجام ماموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق بومی، طی عملیات غافلگیرانه شدند.

سرهنگ میراحمدی اضافه کرد: سارقان سابقه دار در تحقیقات فنی و پلیسی به ۴۵ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال کابل های مخابراتی در شهرستان شاهرود اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با قطع برق و تلفن به ویژه در ساعات پایانی شب و یا مشاهده افراد مشکوک و ناشناس موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود"، کلیک کنید.