اهل سنت در انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

اهل سنت در انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

سید محمد نور دانش در گفت‌وگو با خبرنگار وایکو، در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه بالاترین مقام دولت را می‌خواهیم انتخاب کنیم این انتخابات تأثیر بسزایی دارد و در آینده کشور می‌تواند بسیار مؤثر باشد و انتخاب خوب ما کشور را به سمت و سویی هدایت خواهد کرد که از هر نظر به شکوفایی برساند.

امام جمعه خور گفت: تخصص، جدیت، حکمت و توانایی به اجرا گذاشتن قانون در زمینه‌های مختلف شرط کاندیدای اصلح است و وی باید بتواند با به کارگیری نیروهای متخصص و زبده بدون تبعیض، کشور را به سمت تعاملی سازنده با سایر کشورها سوق دهد تا از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود.

وی افزود: مردم بر اساس واقعیت و ظرفیت موجود کشور برای حضور در انتخابات، اقدامی شایسته داشته باشند.

سید محمدنور دانش گفت: سلایق و توقعات متعدد و متنوع هستند اما مهمترین آن است که رئیس جمهور خود را متعلق به همه مردم و از جنس مردم بداند و در به خدمت گرفتن نیروها به بهترین وجه ممکن با بهره‌گیری از مشاوران خوب استفاده کند.

وی در پایان گفت: همه اهل سنت خود را متعلق به این کشور می‌دانند و همه در حد توان برای خدمت و آبادی کشور همت می‌گمارند و در انتخابات هم که از جمله امور سرنوشت‌ساز و مهم کشور هست شرکت خواهند کرد.

خور از جمله شهرهای شهرستان لارستان در جنوب استان فارس ایران است و بیشتر مردم آن اهل سنت هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهل سنت در انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهل سنت در انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.