«اوپنهایمر» بیشترین هزینه تبلیغاتی را در میان نامزدهای اسکار داشت

«اوپنهایمر» بیشترین هزینه تبلیغاتی را در میان نامزدهای اسکار داشت

به گزارش خبرگزاری وایکو، فیلم زندگینامه ای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان که جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرد، بیشترین هزینه را در بین 10 فیلم امسال در بخش تبلیغات داشت.

تبلیغات «اوپنهایمر» در میان نامزدهای بهترین فیلم اسکار 2024 حدود 25.7 میلیون دلار در رسانه های تلویزیونی ملی تخمین زده شده که در نهایت به یک موفقیت تجاری و انتقادی برای یونیورسال پیکچرز بدل شد و 958 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

اما 3 فیلم از نامزدهای بهترین فیلم امسال اصلاً در تلویزیون ملی آمریکا تبلیغ نکردند که شامل «زندگی های گذشته»، «منطقه مورد علاقه» و «آناتومی یک سقوط» می شد. علاوه بر این، طبق آمار، این 3 فیلم دارای حداقل تبلیغات در پلتفرم های استریم بودند.

به گزارش خبرگزاری وایکو به نقل از ورایتی، از آنجا که میزان دلارهایی که برای بازاریابی فیلمی در شبکه های تلویزیونی سنتی خرج می شود برای جلب نظر رای دهندگان آکادمی نیست و قصد دارد تا مردم را به سینماها بکشاند، نمی تواند عامل مناسبی هم برای این که کدام فیلم جایزه برتر اسکار را از آن خود می کند، باشد. در واقع «همه چیز همه جا به یک باره» برنده جایزه بهترین فیلم 2023 از A24 هیچ تبلیغی در تلویزیون ملی انجام نداد و اپل هم برای «کودا» برنده بهترین فیلم سال 2022 کمتر از 7 میلیون دلار هزینه کرد که بیشتر آن پس از برنده شدن اسکار رخ داد.

به گزارش آی اسپات، پس از «اوپنهایمر»، بزرگترین بودجه تبلیغات تلویزیونی در میان نامزدهای اسکار بهترین فیلم، برای فیلم «قاتلان ماه کامل» محصول اپل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بود که حدود 17.8 میلیون دلار هزینه آن شد.

«باربی» ساخته گرتا گرویگ که پرفروش ترین فیلم سال 2023 با فروشی 1.44 میلیارد دلاری بود، 9.6 میلیون دلار در تبلیغات تلویزیونی ملی هزینه کرد. این امر شامل تبلیغات مختلف برادران وارنر و یک کمپین گسترده در رسانه های اجتماعی بود که منجر به اکران فیلم پرفروش در 21 جولای در کنار «اوپنهایمر» شد.

4 نامزد دیگر بهترین فیلم شامل «جاماندگان»، «داستان آمریکایی»، «بیچاره ها» و «مایسترو» بین 4 تا 6 میلیون دلار هزینه تبلیغات کردند.

با این حال «اوپنهایمر» در سال گذشته رتبه ششم را برای هزینه های تبلیغات تلویزیونی ملی کسب کرد و 5 فیلمی که بیشترین هزینه را برای تبلیغات انجام دادند شامل «سریع ایکس» از یونیورسال با 32.5 میلیون دلار، «فلش» از برادران وارنر با 32.1 میلیون دلار، «مهاجرت» از یونیورسال/ ایلومینیشن با 31.8 میلیون دلار، «فیلم برادران سوپر ماریو» با 29.8 میلیون دلار و «ایر» استودیو آمازون با 29.4 میلیون دلار بودند.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«اوپنهایمر» بیشترین هزینه تبلیغاتی را در میان نامزدهای اسکار داشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«اوپنهایمر» بیشترین هزینه تبلیغاتی را در میان نامزدهای اسکار داشت"، کلیک کنید.