بارش برف محدوده سیاه‌سنگ به بلده را مسدود کرد

وایکو/مازندران رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نور گفت: بارش برف محدوده سیاه‌سنگ به بلده را به‌صورت موقت مسدود است.

سیدرضا سجادی در گفت‌وگو با وایکو در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان نور اظهار کرد: راه‌های حوزه استحفاظی بخش مرکزی نور و بخش چمستان دارای تردد روان بوده و محورهای ارتباطی‌ها باز هستند.

وی افزود: محور رویان به بلده، محدوده سیاه سنگ به دلیل بارش شدید برف بطور موقت مسدود است.

سجادی تصریح کرد: تردد در محور بلده به پل زنگوله روان بوده اما با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده، توصیه می‌شود تردد با زنجیر چرخ باشد.

 بارش برف محدوده سیاه‌سنگ به بلده را مسدود کرد

شهر بلده از طریق سه جاده به شهرهای شمالی و تهران دسترسی دارد. در حدّ فاصل ۵۳ کیلومتری جاده هراز، ۵۵ کیلومتری جاده چالوس و ۸۵ کیلومتری نور قرار دارد این شهر دارای آب و هوایی ییلاقی است و در فصول سرد سال پوشیده از برف است. بلده از طرفی به جاده چالوس و از طرفی به جاده هراز متصل است. این شهر همچنین جزء شهرستان نور محسوب می‌شود.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " بارش برف محدوده سیاه‌سنگ به بلده را مسدود کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " بارش برف محدوده سیاه‌سنگ به بلده را مسدود کرد"، کلیک کنید.