بازدید ۵ ساعته استاندار چهارمحال وبختیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن درشهرکرد

بازدید ۵ ساعته استاندار چهارمحال وبختیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن درشهرکرد

به گزارش خبرگزاری وایکو استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری  با حضور در محل کارگاه نهضت ملی مسکن شهرکرد علاوه بر شنیدن گزارش‌های مدیران مربوطه از فعالیت پیمانکاران حاضر در این طرح تأکید کرد: نهضت ملی مسکن یکی از مطالبه‌های مردم و از اولویت‌های اصلی مسئولان استان است

وی افزود:در همین راستا باید روند تکمیل واحدهای مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن سریع‌تر انجام شود.

حیدری تصریح کرد: در جریان بازدیدهای قبلی و همچنین مصوبات شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری، مصوباتی گذرانده شد که اکنون به‌صورت میدانی و مصداقی فرآیند اجرای آن را دنبال و موانع احتمالی را با حضور مدیران مرتبط برطرف می‌کنیم.

وی یادآور شد: در این بازدید علاوه بر گفت‌وگو با پیمانکاران، مشکلات شناسایی و دستورات لازم در خصوص تسریع مشکلات صادر و همچنین پیمانکاران موظف شدند در برنامه‌های زمان‌بندی که تعیین شده نسبت به تکمیل طرح‌های خود اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید ۵ ساعته استاندار چهارمحال وبختیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن درشهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید ۵ ساعته استاندار چهارمحال وبختیاری از پروژه های نهضت ملی مسکن درشهرکرد"، کلیک کنید.