بازسازی خطوط انتقال 132 کیلوولت آسیب دیده در طوفان شادگان و آبادان

بازسازی خطوط انتقال 132 کیلوولت آسیب دیده در طوفان شادگان و آبادان

وایکو/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از بازسازی دکل های آسیب دیده خطوط 132 کیلوولت در شادگان و آبادان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با وایکو اظهار کرد: چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری بر اثر طوفان شدید به خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان آسیب وارد شد و تعدادی از دکل های خطوط 400، 230 و 132 کیلوولت سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در همان ساعت های اولیه حادثه با مانور در شبکه، برق منطقه تامین شد، عنوان کرد: با برگزاری جلسات مدیریت بحران و بازدیدهای میدانی نقشه راه بازسازی خطوط، ترسیم و عملیات اجرایی آن با تمام امکانات و ظرفیت های فنی و پشتیبانی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به شرایط بد محیطی و هور و باتلاقی بودن محل سقوط دکل ها بیان کرد: ابتدا برای دسترسی به دکل ها، جاده دسترسی احداث شد و فونداسیون دکل های آسیب دیده جمع آوری و مونتاژ و نصب دکل های جدید آغاز شد.

اسدی افزود: در کمترین زمان ممکن دکل های خطوط 400 کیلوولت بازسازی و برقدار شد و اکنون نیز با رفع آسیب از دکل های خط 132 کیلوولت، این دکل ها وارد مدار شده اند.

وی اضافه کرد: عملیات بازسازی دکل های خطوط 230 کیلوولت نیز در جریان است و به زودی این خط نیز وارد مدار خواهد شد.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازسازی خطوط انتقال 132 کیلوولت آسیب دیده در طوفان شادگان و آبادان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازسازی خطوط انتقال 132 کیلوولت آسیب دیده در طوفان شادگان و آبادان"، کلیک کنید.