برنامه یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

یک ضرب المثل معروف وجود دارد که می گوید: کودکان موتورهای یادگیری زبان هستند؛ و این حرف خیلی به حقیقت نزدیک است. کودکان می توانند با در دست داشتن منابع آموزشی خوب، زبان انگلیسی را به سادگی یاد بگیرند و پس از گذشت تنها چند سال، این زبان را مانند زبان مادری خود حرف بزنند. با ما همراه باشید تا چند منبع آموزشی کم خرج اما فوق العاده را برای این کار به شما معرفی کنیم ! بهره گیری از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان یکی از بهترین ایده ها برای یادگیری است؛ چراکه با هزینه بسیار کم، می توان به خروجی های بسیار مناسبی دست پیدا کرد. دست کم اپلیکیشن ها را می توان به عنوان نوعی منابع کمک آموزشی به کار گرفت و کودکان را در یادگیری زبان مشتاق نگه داشت. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان را به شما معرفی کنیم.

برنامه یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

توجه داشته باشید در این لیست تنها برنامه هایی معرفی شده اند که یا رایگان هستند، یا می توان نسخه مودشده و آنلاک شده آن ها را در وب سایت های معتبر فارسی زبان پیدا کرد. بنابراین اگر برخی از اپ های مشهور در این لیست نیستند، علت آن در دسترس نبودن نسخه کامل شان، به دلیل نیاز به پرداخت دلاری هزینه آن هاست. استفاده از لباس پلیس بچه گانه می تواند به کودکان در آموزش ارزش های اجتماعی مانند احترام به دیگران بسیار موثر باشد . اگر اولین راه هایی که برای آموزش زبان به کودکان خود در پیش می گیرید، به اندازه کافی جذاب نباشند یا باعث آسیب به روحیه آن ها شوند، ممکن است فرزند شما تا سال های زیادی از یادگیری زبان فراری شود. حساسیت این موضوع در آموزش انگلیسی به کودک در منزل دوچندان است و می بایست حتماً پیش از دعوت کودک خود به یادگیری زبان، به خوبی برای این کار برنامه ریزی کنید و از همه جنبه های آن مطمین شوید.

در ادامه چند برنامه را به شما معرفی می کنیم که بهترین پیشنهادهای ما برای کودکانی است که تاکنون هیچ مواجهه ای با یادگیری زبان انگلیسی نداشته اند. برای اینکه کودکان بتوانند با این برنامه کار کنند، میزان بسیار کمی سواد اولیه زبانی نیاز دارند. برای مثال باید خواندن الفبا را بلد باشند و معنای برخی کلمات را نیز بدانند. والدین می توانند در هفته های اولیه یادگیری، با کمک گرفتن از دیکشنری های آنلاین و راه های مشابه، کار کودکان خود را در رمزگشایی کلمات جدید آسان کنند. پس از آن کودکان به تنهایی نیز خواهند توانست با کمک این برنامه زبان یاد بگیرند. در سال های اخیر، توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی بر حوزه آموزش زبان انگلیسی هم مثل سایر حوزه های آموزشی تاثیر قابل توجهی داشته است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکی می تواند نتایج به مراتب مطلوب تری را نسبت به سنین بالاتر رقم بزند، زیرا مهارت های زبانی از همان سنین اولیه رشد پرورش داده شده و در کودک نهادینه می شود. هم چنین به دلیل محتوای سرگرم کننده آن، کودکان بدون مقاومت با فرآیند آموزشی همراه می شوند و زبان انگلیسی با زندگی روزمره آن ها همراه می گردد. علاوه بر این، در صورت رعایت استاندارد های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مهارت های فردی و اجتماعی آن ها نیز پرورش می یابد. با توجه به این که تعامل کودکان با تکنولوژی و توجه آن ها به وسایل ارتباط الکترونیک، بر فرآیند یادگیری و رشد آن ها بسیار موثر می باشد؛  از این رو، ظهور اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، از جمله دستاورد های مثبت و موثر این دوران در فرآیند آموزش زبان کودکان بوده است.

از میان روش های متعددی که برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان وجود دارد، ساده ترین راه استفاده از اپلیکیشن های آموزشی است، زیرا استفاده از آن ها برای کودکان آسان بوده و از جذابیت بصری و شنیداری بالایی برخوردار می باشند. در بازار، قیمت لباس راهنمایی رانندگی معمولاً با توجه به ویژگی های فنی و استفاده شده در آن تعیین می شود . برنامه های آموزش زبان انگلیسی کودکان به وسیله بازی و فعالیت های سرگرم کننده و جذاب، زبان انگلیسی را در کنار سایر مهارت های فردی و اجتماعی به کودکان آموزش می دهند. اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان اگر دارای استاندارد های لازم باشند، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان کودکان هستند زیرا مهارت های زبان انگلیسی را در پیوند با زندگی و فعالیت های روزمره به آن ها آموزش می دهند، و این در حالی است که والدین بر فرآیند آموزش فررندان خود تسلط کامل دارند و می توانند کودکان را همراهی و در جهت صحیح هدایت کنند.

طی تحقیقاتی که انجام شده است در سن 4 سالگی توانایی فرد برای یادگیری 50 درصد و در سن هشت سالگی 30 درصد دیگر آن به وجود می آید بنابراین همیشه توصیه معلمان برای یادگیری زبان دوم سه سالگی است. اما سه سالگی تا 8 سالگی کودکان یادگیری را جدی نگرفته و تمایل کمتری نیز دارند طی مطالعاتی که بر روی کودکان انجام شده است نشان داده که 11 سالگی تا 13 سالگی بهترین سن جهت یادگیری زبان انگلیسی می باشد. افرادی که بعد از 15 سالگی یا در بزرگسالی اقدام به یادگیری زبان دوم می کنند معمولا نسبت به افراد کم سن تر عملکرد خوبی را در یادگیری نخواهد داشت. این اپلیکیشن زبان انگلیسی را از طریق فیلم های سرگرم کننده ، تصاویر متحرک ، آهنگ و داستان به کودک شما یاد می دهد، محیط امن و بدون تبلیغات این برنامه یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد.

به علاوه با دارا بودن بازی سعی می کند مطالبی را که کودک یاد گرفته است را تمرین کند قابلیت ضبط صدا و تمرین مکالمه نیز بر مهارت ریدینگ کودک تاثیر خواهد گذاشت. با توجه به کاربردهای گسترده زبان انگلیسی در دنیای امروز یادگیری مهارت های آن برای کودکان اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید با ارایه آموزش های لازم به کودکان آن ها را با فرصت های مختلف برای پیشرفت آشنا کنید. قیمت لباس بسیجی نوجوان معمولاً با توجه به طراحی ، رنگ و جنس مواد استفاده شده و همچنین شرکت تولید کننده متغیر است . شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های جذاب و تعاملی و همراه با بازی های پرهیجان آموزش های لازم را به آن ها ارایه دهید. البته با توجه به سطح مهارت های کودکان و نیاز آن ها به محیط جذاب و سرگرم کننده، نرم افزارهای ویژه کودکان خصوصیات خاص خودشان را دارند. در این مطلب با بهترین اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان انگلیسی کودکان و ویژگی های آن ها آشنا می شویم.

با توجه به استقبال خانواده ها از دوره های آموزش زبان انگلیسی و تشویق کودکان برای یادگیری نرم افزارهای بسیاری برای این منظور طراحی شده اند. شما می توانید با کمک آن ها به راحتی مطالب آموزشی را در اختیار کودکان قرار دهید. در ادامه با بهترین اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان انگلیسی کودکان آشنا می شویم. یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Duolingo نام دارد. این نرم افزار برای دستگاه های iOS و اندروید عرضه شده است و با استفاده از بازی مهارت های زبان انگلیسی کودکان را بهبود می بخشند. رابط کاربری نرم افزار بسیار عالی است و کودکان می توانند بدون مشکل به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند. توانایی اپلیکیشن Duolingo در تشخیص صدا آن را به منبع آموزشی عالی برای تقویت مکالمه کودکان تبدیل کرده است.

اپلیکیشن Khan Academy Kids بدون شک یکی از جذاب ترین برنامه ها برای کودک شما خواهد بود. با وجود شخصیت های کارتونی متعدد که در مسیر یادگیری با کودکان همراه می شوند، تمرین ها و بازی های بسیار سرگرم کننده، تصویرسازی فوق العاده قدرتمند اپلیکیشن، و البته رایگان و بدون تبلیغات بودن؛ این اپ ایده ای عالی برای آموزش انگلیسی به کودک در منزل خواهد بود. از جمله مهم ترین امکانات این اپ می توان به آموزش 3 مهارت زبانی خواندن، نوشتن و شنیدن و همچنین به وجود تمرین های ریاضی، رشد اجتماعی عاطفی، مهارت حل مسیله و رشد حرکتی در آن اشاره کرد. بازی هایی همچون نقاشی و رنگ آمیزی و حتی قصه گویی در این اپ وجود دارند که موجب رشد خلاقیت کودکان شما می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان"، کلیک کنید.