تامین امنیت مطلوب در نوروز 1403 / افزایش 23 درصدی پروازهای خارجی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

تامین امنیت مطلوب در نوروز 1403 / افزایش 23 درصدی پروازهای خارجی - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایکو، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه های کشور پرداخت و اظهار داشت: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور بر تامین امنیت فرودگاه های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه ای داشته اند.

وی افزود: تعداد 7 هزار و 254 نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را 2 هزار و 98 نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش 23 درصدی است.

سردار بنی اسدی فر اضافه کرد: با اقدامات موثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش 100 درصدی سرقت ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور بوده و این در حالی است به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطر نشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش 81 درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

سردار بنی اسدی فر در پایان تصریح کرد: کارکنان پلیس فرودگاه های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین امنیت مطلوب در نوروز 1403 / افزایش 23 درصدی پروازهای خارجی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین امنیت مطلوب در نوروز 1403 / افزایش 23 درصدی پروازهای خارجی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.