تاکید 6 کشور عربی بر مخالفت با اخراج فلسطینیان و لزوم برقراری آتش بس در غزه

تاکید 6 کشور عربی بر مخالفت با اخراج فلسطینیان و لزوم برقراری آتش بس در غزه

کشورهای مصر، عربستان، اردن، قطر، امارات و فلسطین در پایان نشست مشترک خود در قاهره پایتخت مصر بر ضرورت تحقق آتش بس فوری و فراگیر در نوار غزه و افزایش ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه تاکید کردند.

به گزارش وایکو، در بیانیه مشترک مصر، عربستان، اردن، قطر، امارات و فلسطین که وزارت خارجه مصر امروز آن را در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، آمده است: جمهوری عربی مصر امروز میزبان نشست مشترک وزرای خارجه کشورهای مصر، عربستان سعودی، اردن، قطر، امارات متحده عربی و دبیرکل سازمان آزادی بخش فلسطین بوده و طی آن رویکردهای حاضرین در خصوص تحولات مساله فلسطین و پیامدهای فاجعه بار جنگ اسراییل علیه نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مشارکت کنندگان در این نشست بر اولویت تحقق آتش بس فوری و فراگیر در نوار غزه و افزایش ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه تاکید دارند، علاوه بر آن حاضرین مخالفت خود با هر گونه تلاش برای اخراج فلسطینیان از سرزمین هایشان یا حل و فصل مساله فلسطین را اعلام داشته و معتقدند که اسراییل باید تمام اقدامات یکجانبه خود که نابود کننده فرصت های دستیابی به صلح عادلانه است را متوقف کند.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید 6 کشور عربی بر مخالفت با اخراج فلسطینیان و لزوم برقراری آتش بس در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید 6 کشور عربی بر مخالفت با اخراج فلسطینیان و لزوم برقراری آتش بس در غزه"، کلیک کنید.