‍ تصادف خونین در بروجن با دو فوتی و سه مصدوم

‍ تصادف خونین در بروجن با دو فوتی و سه مصدوم

وایکو/چهارمحال و بختیاری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی پژو ۴۰۵ در محور فرادنبه به دهنو دو فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

محمود شمسی‌پور دهکردی اظهار کرد: طی تماس تلفنی ساعت ۰۶:۲۰ دقیقه امروز اول آبان با دیسپچ اورژانس استان مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور فرادنبه به دهنو  بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش وایکو و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس استان، وی گفت: پس از حضور کارشناسان عملیاتی اورژانس استان در صحنه حادثه و ارزیابی آن، با توجه به شدت جراحات دو نفر در دم جان باخته بودند و سه مصدوم دیگر حادثه پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن انتقال یافتند.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "‍ تصادف خونین در بروجن با دو فوتی و سه مصدوم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "‍ تصادف خونین در بروجن با دو فوتی و سه مصدوم"، کلیک کنید.