توقف خودروی سرقتی در پاسگاه آبخوری/ 3سارق دستگیر شدند – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

توقف خودروی سرقتی در پاسگاه آبخوری/ 3سارق دستگیر شدند - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایکو، سرهنگ عباس عرب غروب شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی اعلام فرار خودرو سرقتی شاهین مشکی از شهر تهران و تردد آن در استان سمنان بلافاصله واحدهای گشت فعال شدند، ابراز داشت: پاسگاه انتظامی آبخوری خودرو سرقتی را رویت و بلافاصله عملیات تعقیب و گریز انجام شد.

وی ضمن بیان اینکه با مهارت ماموران پاسگاه انتظامی آبخوری خودرو مذکور متوقف شد، افزود: سه سارق این خودرو همگی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای روشن شدن ابعاد موضوع ادامه دارد، ابراز داشت: احتمال بروز سرقت های دیگر توسط این افراد وجود دارد.

عرب ضمن بیان اینکه مالباخته شناسایی شده است، اضافه کرد: مراحل تحویل خودرو به مالک در دست اجرا قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف خودروی سرقتی در پاسگاه آبخوری/ 3سارق دستگیر شدند – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف خودروی سرقتی در پاسگاه آبخوری/ 3سارق دستگیر شدند – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.