جنگ با حزب‌الله چه بلایی بر سر رژیم صهیونیستی می‌آورد؟

جنگ با حزب‌الله چه بلایی بر سر رژیم صهیونیستی می‌آورد؟

به گزارش وایکو روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرد که تشکیلات جبهه داخلی رژیم اسرائیل، دستورالعملی را برای اجرا در صورت آغاز جنگ گسترده با حزب الله به مسئولان شوراها و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی ابلاغ کرده است.

به نقل از ایرنا براساس این دستورالعمل، در صورت هرگونه جنگ گسترده با حزب الله لبنان، برق به صورت گسترده و برای دست کم ۷۲ ساعت و خدمات اینترنت و تلفن همراه از ۲۴ تا ۴۸ ساعت قطع خواهد شد.

سامانه هشدار از طریق تلفن همراه و دیگر دستگاه های جدید هشدار به شهرک نشینان نیز قطع شده و به صورت دستی و از طریق بلندگوهای قدیمی به شهرک نشین ها هشدار داده خواهد شد.

قطع دست کم یک هفته ای آب در مناطق گسترده ای از فلسطین اشغالی از دیگر پیامدهای جنگ گسترده رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان اعلام شده است.

در این دستورالعمل به شهرک نشینان حتی کسانی که در شهر تل آویو زندگی می کنند، دستور داده شده است که دست کم تا سه روز در پناهگاه ها باقی بمانند.

براساس این دستورالعمل، اختلال در تامین و توزیع غذا، افزایش کار بیمارستان ها و آوارگی گسترده شهرک نشینان از شمال و مرکز فلسطین اشغالی به سمت جنوب فلسطین اشغالی از دیگر پیامدهای درگیری گسترده با حزب الله است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگ با حزب‌الله چه بلایی بر سر رژیم صهیونیستی می‌آورد؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگ با حزب‌الله چه بلایی بر سر رژیم صهیونیستی می‌آورد؟"، کلیک کنید.