حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران آگروفود

حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران آگروفود

شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه ایران آگروفود حضور یافتند و دستاورد های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری وایکو، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود از امروز شنبه 19 خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود؛ صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (iran agrofood 2024) از 19 تا 22 خرداد 1403 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. 

در پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، 13 شرکت دانش بنیان به معرفی محصولات و توانمندی های خود در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته می پردازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران آگروفود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران آگروفود"، کلیک کنید.