دستگیری باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در فومن

دستگیری باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در فومن

وایکو/گیلان رییس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو آن ها در شهرستان فومن خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز 14 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می شود، اظهار کرد: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می کند.

وی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته از تردد یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان فومن مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شد، افزود: پلیس با حضور نامحسوس در مسیر تردد خودرو مورد نظر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان فومن این وسیله نقلیه را شناسایی و متوقف کرد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی 44 ساله به همراه 4 نفر دیگر که تحت پوشش خانواده در حال انتقال موادمخدر بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه 128 را راه اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت ها با مشارکت آنها گام برمی دارد.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در فومن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در فومن"، کلیک کنید.