رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است

رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است

به گزارش وایکو، «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس گفت: سیاستگذاری ها و مبنای حرکت ما در دو سال گذشته برای توسعه شهر رسیدن به توسعه همه جانبه شهر به معنی واقعی است.

نوبانی افزود: آبادانی و عمران شهر و ایجاد پروژه های زیر ساختی و شاخص بدون در نظر گرفتن مسایل زیباشناختی و هویت بصری نمی تواند شهر بندرعباس را در جایگاه یک بندر تمام عیار بین المللی قرار دهد. ما باید به استانداردهای یک بندر ایده آل در متر و معیارهای بنادر شاخص دنیا توجه کنیم تا بتوانیم برند بندر عباس را در جغرافیای جهان مطرح کنیم.

نوبانی ادامه داد: ظرفیت شهر بندر عباس برای افزایش سیما منظر شهری بالاست و تقریبا 70 درصد این مساله هنوز نیاز به کار و تلاش دارد. چهره زمخت و محیط شهری سیمانی و آجری و سنگی نمی تواند آرامش، آسایش، خیال راحت و ذهن و روح و روان خلاق را در خود جای دهد پس عنصر مهم عمران و توسعه شهری و زیر ساختی برای شهر بندرعباس در کنار همه ی اتفاقات بزرگ ترویج زیبایی و فضا سازی هنرمندانه است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است"، کلیک کنید.