ساخت 7000 مدرسه و مجوز 200 هزار ردیف استخدامی در دولت شهید جمهور – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

ساخت 7000 مدرسه و مجوز 200 هزار ردیف استخدامی در دولت شهید جمهور - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایکو، رضامراد صحرایی، در آیین گرامی داشت شهدای خدمت در مسجد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شخص رییس جمهور کمک ویژه ای به تربیت معلم و بویژه رفع کمبود فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان داشت.

وی افزود: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره آیت الله رییسی ارتقا پیدا کرد و هیات جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد و آیین نامه جذب نخبگان بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان مصوب شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهید جمهور حضور ویژه ای در بین دانش آموزان و معلمان داشت، گفت: مساله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه ای اصلی رییس جمهور بود و با پیگیری وی طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

صحرایی عنوان کرد: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری آیت الله رییسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد و عدالت آموزشی و ارتقا کیفیت آموزش روی میز رییس جمهور شهید بود.

وی یادآور شد: آیت الله رییسی رییس جمهوری بود که از ستاد تا کف مدرسه برای پیگیری امور نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا کرد و در 33 ماه حضور وی این وزارتخانه 200 هزار ردیف استخدامی برای رفع کمبود معلم در مدارس گرفت.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: رییس جمهور شهید توجه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش داشت و هفت هزار مدرسه در دوره ریاست جمهوری ایشان ساخته شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت 7000 مدرسه و مجوز 200 هزار ردیف استخدامی در دولت شهید جمهور – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت 7000 مدرسه و مجوز 200 هزار ردیف استخدامی در دولت شهید جمهور – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.