ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی 118 مدرسه آذربایجان غربی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی 118 مدرسه آذربایجان غربی - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایکو، قهرمان رحمانی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در قالب طرح «» که با هدف تعمیرات سیستم های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می شود در فاز اول 38 مدرسه و در فاز بعدی 80 مدرسه دیگر در استان مشمول طرح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره به سازی و شاداب سازی مدارس آذربایجان غربی در قالب «طرح شهید عجمیان» گفت: در این طرح بالغ بر 885 گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش و معلمان و دانش آموزان مشارکت داشتند که در این راستا 970 مدرسه مناطق محروم حاشیه شهر دو هزار و 20 محله، روستایی و عشایری توسط مناطق شناسایی و ثبت سامانه شد.

رحمانی افزود: در این مدارس بالغ بر 380 کلاس درس مورد رنگ آمیزی قرار گرفت و اقداماتی مانند کشیدن نقاشی دیواری، تعمیر درب کلاس، مرمت ایزوگام سقف و مرمت آسفالت حیاط مدارس، ساماندهی سرویس های بهداشتی، تعمیر شیر آب خوری ها، تعمیرات میز و نیمکت و اصلاح روشنایی کلاس ها انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: طرح سراسری دیگری که در دستور کار قرار گرفته است در قالب طرح «شهید عرب» با هدف تعمیرات سیستم های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می شود.

وی یادآور شد: بر این اساس بازدید و نیازسنجی های صورت گرفته در فاز اول 38 مدرسه و در فاز بعدی 80 مدرسه دیگر در استان آذربایجان غربی مشمول طرح شده که وسایل و تجهیزات لازم خریداری شده است که در روزهای آتی با تحویل به گروه های جهادی این طرح در استان عملیاتی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی 118 مدرسه آذربایجان غربی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی 118 مدرسه آذربایجان غربی – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.