سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

وایکو/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

رضا شریفی شامگاه دوشنبه 6 فروردین در نشست شورای اداری استان بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسیولان استان باید به گونه ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش های مسیولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها را مشخص می کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، ان شاءالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد"، کلیک کنید.