طوفان و بارندگی سیل آسا در شرق استرالیا؛ بیش از 100 پرواز لغو شد

طوفان و بارندگی سیل آسا در شرق استرالیا؛ بیش از 100 پرواز لغو شد

مقامات ایالت «نیوساوت ولز» استرالیا از وقوع طوفان و بارش های شدید و سیل آسا در مناطق شرقی این کشور خبر دادند که در پی آن بیش از 100 پرواز در فرودگاه سیدنی لغو شد.

به گزارش وایکو، تاکنون 6 پرواز بین المللی و 109 پرواز داخلی لغو شده و انتظار می رود این ارقام در چند ساعت آینده افزایش یابد زیرا هنوز بارش ها کاهش نیافته و خطر تشدید سیل بالاست.

وزش باد شدید و شرایط بد جوی همچنین حرکت قطارها را مختل یا با تاخیر مواجه کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری شینهوا، اداره هواشناسی محلی برای برخی مناطق تشدید طوفان، وزش باد شدید و همچنین سیلاب های تازه و خطرناک را پیش بینی کرده است.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان و بارندگی سیل آسا در شرق استرالیا؛ بیش از 100 پرواز لغو شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان و بارندگی سیل آسا در شرق استرالیا؛ بیش از 100 پرواز لغو شد"، کلیک کنید.