مدیرعامل سایپا تغییر کرد – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

مدیرعامل سایپا تغییر کرد - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایکو، محمدعلی تیموری که از دی ماه 1400 مسوولیت مدیریت شرکت سایپا را برعهده گرفته بود امروز با گذشت 2 سال مدیریت سایپا را به توسلی وایکو تحویل می دهد.

از سوابق جواد توسلی وایکو، می توان به موارد مدیریت عامل و عضویت در هیات مدیره شرکت ایسیکو، مدیریت عامل شرکت فرآورده های ساختمانی، مدیریت عامل شرکت لاستیک پارس (از زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند)، معاونت برنامه ریزی پژوهشگاه صنعت نفت، معاونت مدیر عامل شرکت ایران خودرو، مدیریت عامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) اشاره کرد.

وی تا پیش از این، در سمت مدیرعاملی شرکت ایران خودرو دیزل (خاور) مشغول به کار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل سایپا تغییر کرد – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل سایپا تغییر کرد – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.