مراسم بزرگداشت شاهنامه پژوه کرمانی برگزار شد

وایکو/کرمان شامگاه چهارم اردیبهشت ماه، مراسم رونمایی از مجسمه «وداع آخر» همراه با بزرگداشت زنده یاد استاد دکتر محمود مدبری، شاهنامه پژوه و عضو هییت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور استاد میرجلال الدین کزازی، استاندار کرمان و جمعی از علاقمندان به زبان و ادبیات فارسی برگزار شد.

استاندار کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد دکترمحمود مدبری، گفت: این استاد دارای قلبی مهربان، شخصیتی آرام، متواضع و معتقد بود. 

 محمدمهدی فداکار با تشکر از شهرداری کرمان برای برگزاری این مراسم بیان کرد: قدر عالِم دانستن کار ارزشمندی است و شخصیت استاد مدبری ارزشمند و قابل احترام بود. 

بنا بر این گزارش، در بزرگداشت استاد مدبری، شاهنامه پژوه که با حضور جمعی از اساتید، هنرمندان و دوستداران ایشان برگزار شد، از مجسمه «وداع آخر» (وداع سهراب از تهمینه) استاد مدبری رونمایی شد. 

مراسم بزرگداشت شاهنامه پژوه کرمانی برگزار شد

پایان خبر وایکو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم بزرگداشت شاهنامه پژوه کرمانی برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم بزرگداشت شاهنامه پژوه کرمانی برگزار شد"، کلیک کنید.