موزه سینمای ایران شهادت رییس جمهور و تیم همراه را  تسلیت گفت / لغو تمامی برنامه های موزه سینما

موزه سینمای ایران شهادت رییس جمهور و تیم همراه را  تسلیت گفت / لغو تمامی برنامه های موزه سینما

به گزارش خبرگزاری وایکو، موزه سینمای ایران شهادت رییس جمهور و تیم همراه را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت موزه سینما به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
خبر شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید موجب تاثر و اندوه ملت ایران گردید.
موزه سینمای ایران با نهایتِ تاثر و تاسف شهادتِ شهید خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رییسی و هییت همراه را به ساحت مقدس امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عموم مردمِ شریفِ ایران زمین تسلیت عرض می کند . خدمات و توفیقات ایشان در منظر مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.
بهشت و رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی بیشتر برای مردم ایران آرزومندیم.
از خداوند متعال برای روح بلند این عزیزان علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی مسیلت داریم .

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موزه سینمای ایران شهادت رییس جمهور و تیم همراه را  تسلیت گفت / لغو تمامی برنامه های موزه سینما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موزه سینمای ایران شهادت رییس جمهور و تیم همراه را  تسلیت گفت / لغو تمامی برنامه های موزه سینما"، کلیک کنید.