نرخ گذاری دلار در کانال های تلگرامی در روز تعطیل! – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

نرخ گذاری دلار در کانال های تلگرامی در روز تعطیل! - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایکو، همزمان با تعطیلات عید فطر و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می شود که نرخ گذاری دلار در برخی از کانال های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال ها از صبح امروز (22 فروردین) نرخ دلار در این کانال ها با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، روزهای اخیر محمدرضا فرزین رییس بانک مرکزی در گفت وگو با صدا و سیما اعلام کرد که «قیمت ارز در بازارهای غیر رسمی توسط کانال های تلگرامی نرخ گذاری می شود که مشخص نیست مبنای این نرخ گذاری برچه اساس است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرخ گذاری دلار در کانال های تلگرامی در روز تعطیل! – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرخ گذاری دلار در کانال های تلگرامی در روز تعطیل! – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.