نظر کارشناس داوری درباره دو صحنه مشکوک بازی استقلال و مس رفسنجان

نظر کارشناس داوری درباره دو صحنه مشکوک بازی استقلال و مس رفسنجان

کارشناس داوری نظر خود را درباره دو صحنه مشکوک بازی استقلال و مس رفسنجان مطرح کرد.

جواد فهیمی راد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری وایکو، در خصوص قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و مس رفسنجان و دو صحنه مشکوک این دیدار اظهار کرد: اولین صحنه سرنگون شدن سجاد شهباززاده در محوطه جریمه استقلال بود. در این صحنه روزبه چشمی توپ را زد و هیچ خطایی روی مهاجم مس رفسنجان مرتکب نشد.

کارشناس داوری افزود: دومین صحنه توپی بود که پیمان بابایی به تیرک دروازه مس رفسنجان زد و در ادامه میلاد فخرالدینی ضربه ای زد که مدافع مس از روی خط دور کرد. در این صحنه کمک داور دوم روی خط ایستاده بود و به درستی تشخیص داد که تمام حجم توپ از خط رد نشده است. بنابراین توپ گل نشده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظر کارشناس داوری درباره دو صحنه مشکوک بازی استقلال و مس رفسنجان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظر کارشناس داوری درباره دو صحنه مشکوک بازی استقلال و مس رفسنجان"، کلیک کنید.