نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین

نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میاندوآب عنوان کرد: جهاد تبیین در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دانشگاهیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وایکو، نشست کرسی های آزاداندیشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، مسیول بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه های میاندوآب، استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن کنفرانس ولایت واحد میاندوآب برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میاندوآب در این نشست با تبیین جایگاه اصیل انتخابات در سرنوشت آینده کشور گفت: محور اصلی انتخابات مشارکت مردمی است و نقش دانشگاهیان در برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم و ایجاد امیدآفرینی بین مردم مهم است.

محمد پیری افزود: جهاد تبیین و پرداختن به مقوله دین مداری و پایبندی به اصول اصیل اسلامی و نقش مردم سالاری در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دانشگاهیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی به این موضوع توجه داشته باشند.

نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم در این نشست با بیان نقش دانشگاهیان و مراکز علمی و حوزوی در برگزاری یک انتخابات پرشور و آگاهانه بین آحاد جامعه گفت: انتخابات نماد عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه بین المللی است و برای ساختن کشوری قوی، توانمند و آباد حضور حداکثری و انتخاب اصلح از شروط لازم برای موفقیت در این عرصه است و خوشبختانه این حضور پرشور بود.

پیام خدایی متذکر شد: اهمیت حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است؛ چراکه در ناامید کردن دشمنان و خنثی سازی ترفند های دشمنان مهم بوده و می تواند در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در گام دوم انقلاب قوی تر و توانمندتر از گذشته عمل کند.

وی یادآور شد: انتخابات به عنوان ضرورتی مهم در برقراری امید در جامعه بیش از پیش مورد توجه مردم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین"، کلیک کنید.