واکنش شورای همکاری خلیج فارس به جنایت تازه اسراییل

واکنش شورای همکاری خلیج فارس به جنایت تازه اسراییل

به گزارش وایکو جاسم محمد البدیوی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات را که به شهادت و زخمی شدن صدها شهروند فلسطینی منجر شد، محکوم کرد.

به نقل از ایرنا وی تاکید کرد: این حمله، جنایتی فجیع و تروریستی است که مردم بی گناه را به طرز وحشیانه و بی سابقه هدف قرار داد. این تجاوز وحشتناک چهره واقعی نیروهای اشغالگر را نشان می دهد و ثابت می کند که آن ها هیچ گونه پایبندی به معاهدات بین المللی و ارزش های انسانی ندارند. این جنایت در چارچوب تجاوزهای سریالی و برنامه ریزی شده نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین انجام شد.

البدیوی خاطرنشان کرد: جامعه بین المللی به مسیولیت های تاریخی و اخلاقی خود عمل و اقدامی فوری و قاطع برای توقف این جنایت های تکراری و وحشیانه علیه ملت برادر فلسطین اتخاذ کند.

به گفته البدیوی، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در یک صف و با قدرت در کنار ملت فلسطین ایستاده اند و از مبارزات مشروع آن ها در راستای آزادی و زندگی در صلح حمایت می کنند و موضع کشورهای عضو این شورا درخصوص مساله فلسطین ثابت بوده و از برپایی کشور فلسطینی مستقل بر اساس طرح سازش عربی و قطعنامه های بین المللی حمایت می کنند.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد. دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه به 210 نفر و شمار مجروحان به بیش از 400 نفر رسیده است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش شورای همکاری خلیج فارس به جنایت تازه اسراییل" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش شورای همکاری خلیج فارس به جنایت تازه اسراییل"، کلیک کنید.