ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس

به گزارش خبرگزاری وایکو،  پس از سال‌ها مجدداً قرار است شاهد واردات و حضور خودروهای سواری برند ولوو در بازار ایران باشیم. به‌زودی واردات ۴ مدل از محصولات ولوو برای مردم عادی و جانبازان از سر گرفته می‌شود. قراردادهای اولیه با شرکت ولوو منعقد شده و نسخه‌های نمونه نیز به زودی به خاک ایران می رسند.

به نقل از اسب بخار، ‌ در آینده ای نزدیک باید منتظر رونمایی از ۴ مدل جدید ولوو در ایران باشیم. البته لازم به ذکر است که ۳ مدل از محصولات ولوو هم اکنون در سامانه جانبازان عرضه شده اند. کمی بعد نیز فروش تک مدل دیگر این خودروساز سوئدی نیز برای مردم عادی فراهم خواهد شد که شرایط فروش آن متعاقباً از سوی شرکت واردکننده اعلام می شود.

سه مدل XC۶۰، سدان S۶۰ و XC۴۰ در سامانه جانبازان به فروش خواهند رسید و این عزیزان می توانند با توجه به گروه جانبازی خود، نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. از طرفی دیگر کراس اوور EX۳۰ نیز با توجه به این که یک خودروی تمام برقی است برای مردم عادی عرضه می شود و قابل فروش است.

ولوو XC۶۰

ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس

ولوو XC۶۰ وارداتی برای جانبازان، با ضعیف ترین نسخه پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ این شرکت سوئدی عرضه می‌شود. این پیشرانه می تواند حدود ۱۸۷ اسب بخار توان و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را برای حرکت خودرو فراهم کند.

ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس

ولوو S۶۰

واردات ولوو S60 آفتاب خودرو

با توجه به نسخه های موجود از این سدان جذاب در بازارهای جهانی، می توان پیش بینی کرد که نسخه وارداتی برای بازار ایران S۶۰ نیز قوای محرکه ای مشابه با XC۶۰ داشته باشد. به این ترتیب موتور S۶۰ نیز مانند XC۶۰ قادر است حداکثر توان ۱۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر را تولید کند.

ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس

ولوو XC۴۰

واردات ولوو XC40 آفتاب خودرو

برخلاف S۶۰ و XC۶۰، ولوو XC۴۰ به احتمال زیاد قرار است با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژی عرضه شود که می تواند ۱۲۷ اسب بخار توان و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس

ولوو EX۳۰ (تمام برقی)

واردات ولوو EX30 (تمام برقی) آفتاب خودرو

در نسخه Extended Range از یک موتور برقی استفاده شده است که بر روی محور عقب خودرو نصب می شود و ۲۶۸ اسب بخار و ۳۴۳ نیوتن متر را فراهم می کند، اما در نسخه پرفورمنس دو موتور الکتریکی داریم که هر کدام از آن ها به طور مجزا هر یک از دو محور خودرو را تغذیه می کنند و حداکثر توان ۴۲۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۴۳ نیوتن متر را در اختیار آن قرار می دهند. البته تا کنون مشخص نشده که چه نسخه و تیپی از این کراس اوور قرار است برای حضور در بازار ایران آماده شود.

ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس

۳۲۲

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ولوو به ایران برمی‌گردد /عکس"، کلیک کنید.