پاکسازی و رفع سد معبر در گنجنامه

پاکسازی و رفع سد معبر در گنجنامه

وایکو/همدان رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اعلام کرد: با تلاش عوامل مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و عوامل نیروی انتظامی، سد معبری که توسط افراد متخلف برای عرضه مواد خوراکی و قلیان در محل گنجنامه ایجاد شده بود، پاکسازی شد.

امیرحسین اسکندری در گفت وگو با وایکو، با اشاره به ماده 55 قانون شهرداری ها برای جلوگیری از سد معبر در خیابان ها و معابر عمومی اظهار کرد: با توجه به حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی در شهر همدان و به ویژه در گنجنامه و حلول ماه مبارک رمضان، متاسفانه تعدادی از بساط گستران اقدام به بساط گستری، عرضه قلیان و مواد خوراکی کرده بودند که در این راستا عوامل مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به همراه عوامل نیروی انتظامی برای رفع این مساله در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: متاسفانه با وجود صدور اخطاریه های قبلی، بساط گستران قوانین را رعایت نکردند که منجر به صدور اخطاریه های مجدد، جمع آوری و پاکسازی معابر عمومی در میدان گنجنامه شد تا مسافران و شهروندان بتوانند به راحتی تردد کنند.

اسکندری در حوزه رفع تخلفات شهری با اشاره به تخلفات صورت گرفته تصریح کرد: بساط گستران در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع مواد خوراکی و سد معبر در گنجنامه کرده بودند که خوشبختانه با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی و دستور قضایی این محل پاکسازی و خاطیان و عواملی که باعث درگیری و ایجاد فضای ملتهب شده بودند، به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان خبر وایکو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاکسازی و رفع سد معبر در گنجنامه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاکسازی و رفع سد معبر در گنجنامه"، کلیک کنید.