پیام تسلیت ایمانی پور در پی درگذشت قائم مقام آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)

پیام تسلیت ایمانی پور در پی درگذشت قائم مقام آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در پی درگذشت جواد علی اکبریان قائم مقام آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) خطاب به حجت الاسلام قاضی عسگر درگذشت وی را تسلیت گفت.

به گزارش وایکو، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در پی درگذشت  جواد علی اکبریان قائم مقام و معاون  اسبق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خطاب به حجت الاسلام قاضی عسگر درگذشت وی را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون 

جناب حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر دام عزه تولیت محترم  آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام

خبر درگذشت جناب آقای جواد علی اکبریان ، قائم مقام محترم تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام موجب تاثر گردید.  ایشان پس از یک عمر تلاش و مجاهدت خالصانه در راه احقاق ارزشها و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی به جوار حضرت حق شتافتند.

وی در دوران خدمت پربار خود در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منشا خیر و برکت بودند. بی تردید تلاشهای خالصانه و  بی دریغ آن مرحوم ، به رهتوشه ای گرانقدر در حیات ابدی و اخروی ایشان تبدیل خواهد شد. 

اینجانب فقدان این برادر و همکار  متدین و مخلص را به محضر جنابعالی، همکاران ، خانواده و سایر  بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم. ازخداوند متعال  علو درجات و حشر با اولیای الهی و ابرار را برای ایشان خواستارم.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت ایمانی پور در پی درگذشت قائم مقام آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت ایمانی پور در پی درگذشت قائم مقام آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)"، کلیک کنید.