پیشرفت پروژه ساحل سازی در بوشهر مطلوب است – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

پیشرفت پروژه ساحل سازی در بوشهر مطلوب است - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایکو، حسین حیدری پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه با اعتبار اولیه بالغ بر 212 میلیارد ریال یکی از پروژه های شاخص شهرداری بندر بوشهر در سال جاری محسوب می شود، افزود: مساحت این پروژه حدود 4 هکتار شامل محوطه سازی، احداث ساختمان نگهبانی، سرویس بهداشتی، تامین زمین ورزشی، نمازخانه و… است که بنا بر زمانبندی پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار بوشهر ادامه داد: این پروژه پس از آزادسازی زمین های حریم شصت متری دریا در محدوده حدفاصل پارک های شغاب و دانشجو به منظور استفاده شهروندان از فضاهای تفریحی ورزشی ساحل در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: پروژه احداث راه دسترسی از پارک شغاب به پارک دانشجو با نظارت دقیق و رعایت بهترین استانداردهای مهندسی پیش می رود که امیدواریم با اتمام این پروژه، امکانات رفاهی بیشتری برای شهروندان فراهم شود.

حیدری با بیان اینکه شهرداری بوشهر متعهد است با اجرای پروژه های مشابه، به بهبود زیرساخت های شهری و رفاه عمومی کمک کند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که این پروژه در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری برسد و مسیر جدیدی برای تردد شهروندان بین پارک شغاب و پارک دانشجو فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشرفت پروژه ساحل سازی در بوشهر مطلوب است – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشرفت پروژه ساحل سازی در بوشهر مطلوب است – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.