چالوس و هراز در چه روزهایی مسدود می‌شود؟

چالوس و هراز در چه روزهایی مسدود می‌شود؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال از امروز به مدت سه روز مسدود خواهد بود.

 سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با وایکو با اشاره به وضعیت جاده چالوس گفت: محور چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران – شمال از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۱۲ بامداد ۱۶ مرداد، به‌صورت ۲۴ ساعته، مسدود است.  

وی با اشاره به محدودیت های ترددی تا پایان مرداد ماه افزود: محور چالوس از شنبه ۱۳مردادماه  تا چهارشنبه۳۱ مرداد ماه به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، مسدود می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در این مدت تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.  

شیرانی با اشاره به محور هراز  گفت: محور هراز از شنبه ۱۳  مردادماه تا ۲۰ شهریور ماه، از ساعت۶ صبح تا ۱۴ روزهای چهارشنبه، مسدود می‌شود.  

وی افزود:رانندگان می‌توانند از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه تردد کنند.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: علت این مسدودیت های، اجرای عملیات راهداری است.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چالوس و هراز در چه روزهایی مسدود می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چالوس و هراز در چه روزهایی مسدود می‌شود؟"، کلیک کنید.