کشف یک تن و 463 کیلو موادمخدر در مرزهای بندرلنگه – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

کشف یک تن و 463 کیلو موادمخدر در مرزهای بندرلنگه - خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایکو، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با اشراف اطلاعاتی در مرزهای حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در یک خانه در روستای مرزی دپو و قصد انتقال آنها به داخل کشور را دارند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل شده و در بررسی از خانه و خودروی 405 پارک شده در پارکینگ، موفق شدند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شامل یک تن و 463 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از حضور مرزبانان از محل متواری شدند اظهار داشت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

سردار گودرزی ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشراف کامل مرزبانان در جای جای نقاط حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف یک تن و 463 کیلو موادمخدر در مرزهای بندرلنگه – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف یک تن و 463 کیلو موادمخدر در مرزهای بندرلنگه – خبرگزاری وایکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.