پلیس کلاهبردار 6.5 میلیون یورویی ارز دیجیتال را به کشور برگرداند

پلیس کلاهبردار 6.5 میلیون یورویی ارز دیجیتال را به کشور برگرداند

آفتاب نیوز :

سردار مجید کریمی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام مراجع قضایی، مبنی بر کلاهبرداری فردی از یکی از شهروندان و متواری شدن وی به یکی از کشورهای منطقه، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت.

وی درباره جزییات اقدامات مجرمانه این فرد گفت: این متهم با همدستی افراد دیگری، پس از تشکیل شبکه کلاهبرداری و ادعای اینکه میزان قابل توجهی ارز در یکی از کشورهای همسایه در اختیار دارد، اقدام به جلب اعتماد شاکی کرده و از این طریق مبلغ 6.5 میلیون یورو را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و پس از تصاحب مبلغ یاد شده به خارج از کشور متواری شده است.

کریمی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر شده و موضوع تعقیب بین المللی متهم در دستورکار اینترپل کشور محل اختفاء وی قرار گرفت.

رییس پلیس بین الملل فراجا خاطرنشان کرد: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهم و هم چنین رایزنی های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر و در نهایت از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور برگردانده و برای جهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس کلاهبردار 6.5 میلیون یورویی ارز دیجیتال را به کشور برگرداند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس کلاهبردار 6.5 میلیون یورویی ارز دیجیتال را به کشور برگرداند"، کلیک کنید.