صیانت از رای مردم وظیفه ناظرین است

صیانت از رای مردم وظیفه ناظرین است

وایکو/لرستان رییس هییت نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی گفت: صیانت از رای مردم وظیفه ناظرین است.

حجت الاسلام والمسلمین، هبت اله هاشمی، امروز در همایش بصیرتی ناظرین شهرستان چگنی و بخش های تابعه اظهار کرد: ما به عنوان ناظر باید امین و صدیق باشیم و به دور از جانب داری به وظایف خود عمل کنیم.

رییس هییت نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی افزود: در راستای برگزاری انتخابات باید در همه موارد خدا را مد نظر قرار دهیم و خدا ترس باشیم.

وی ادامه داد: رعایت تقوا، برادری و مدارا با همدیگر از دیگر ویژگی هایی است که باید مورد توجه ناظرین شورای نگهبان قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی گفت: یادمان باشد جامعه و نظام جمهوری اسلامی به ما اعتماد کرده است و باید امانتدار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ناظر مسیولین از اولین لحظه شروع انتخابات در 11 اسفند باید آنلاین و فعال باشند، ادامه داد: ثبت اولین رای در 11 اسفندماه مورد توجه ناظر مسیولین قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: در حین انجام وظیفه باید مردم را به شرکت در انتخابات و حضور دعوت کنیم و این حضور خنثی کننده توطیه های دشمنان است.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صیانت از رای مردم وظیفه ناظرین است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صیانت از رای مردم وظیفه ناظرین است"، کلیک کنید.