آماده سازی 17 ایستگاه در محورهای اصلی مواصلاتی استان برای استقبال از زایران و مسافران نوروزی

آماده سازی 17 ایستگاه در محورهای اصلی مواصلاتی استان برای استقبال از زایران و مسافران نوروزی

به گزارش وایکو از خراسان، سید جواد موسوی با اعلام این خبر افزود: این ایستگاه ها که با محوریت فرمانداری های هر شهرستان و تحت نظارت قرارگاه عملیاتی و اجرایی خدمات سفر استان برپا می شود، به صورت مجتمعی و متشکل از سازمان ها و نهادهایی از قبیل علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس جاده ای، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری ها و دهیاری ها، امداد خودرو، سازمان های فرهنگی هم چون آستان قدس رضوی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، اوقاف و امور خیریه و … راه اندازی خواهد شد.

این 17 ایستگاه در محورهای اصلی استان شامل: محور شمالغرب از مسیر قوچان و چناران به مشهد و محور غرب از مسیر داورزن ،سبزوار و نیشابور به سمت مشهد و محور جنوب از مسیر گناباد و تربت حیدریه منتهی به مشهد و مسیرهای بالعکس ایجاد خواهند شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: در تمامی این ایستگاه ها فضاهایی برای سرویس بهداشتی، نمازخانه، محلی برای استراحت موقت مسافران و هم چنین اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: علاوه بر این ایستگاه ها در ایام نوروز در سایر محورهای فرعی و مواصلاتی استان از جمله محور تایباد،خواف، تربت جام و فریمان به مشهد، محور بردسکن، خلیل آباد، کاشمر، محور بجستان، مه ولات به مشهد، محور سرخس به مشهد، محور کلات به مشهد، محور درگز، قوچان به مشهد و سایر محورهای فرعی نیز ایستگاه هایی برای استقبال از زایران و مسافران نوروزی به همت ستادهای خدمات سفر شهرستان های مذکور راه اندازی خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده سازی 17 ایستگاه در محورهای اصلی مواصلاتی استان برای استقبال از زایران و مسافران نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده سازی 17 ایستگاه در محورهای اصلی مواصلاتی استان برای استقبال از زایران و مسافران نوروزی"، کلیک کنید.