شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 31 هزار و 988 نفر رسید

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 31 هزار و 988 نفر رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران طی 24 ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار در غزه شده اند.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه، طی ساعات گذشته 65 نفر دیگر در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی شهید و 92 نفر دیگر نیز زخمی شده اند که براین اساس، شمار شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 31 هزار و 988 تن و شمار زخمی شدگان نیز به 74 هزار و 188 نفر از هفتم اکتبر گذشته تاکنون رسیده است.

به گزارش وایکو، این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده از آغاز دور جدید حمله به بیمارستان شفا در شهر غزه، دست کم 150 فلسطینی را در داخل این بیمارستان به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ نسل کشی خود علیه نوار غزه که از 7 اکتبر سال گذشته آغاز شده ادامه داده و سیاست گرسنگی و ایجاد قحطی در این منطقه را پیگیری می کند و در همین راستا از طریق هدف قرار دادن فلسطینیان و کمیته های توزیع از دسترسی ساکنان این منطقه به کمک های بشردوستانه جلوگیری می کند.

اشغالگران طی یک هفته 8 جنایت علیه فعالان عرصه ارایه کمک های بشردوستانه انجام داده که بر اساس اعلام دفتر رسانه ای دولت غزه به شهادت 100 نفر منتهی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 31 هزار و 988 نفر رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 31 هزار و 988 نفر رسید"، کلیک کنید.