490دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در قزوین کنترل شد

490دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در قزوین کنترل شد

به گزارش خبرگزاری وایکو از قزوین؛ جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گقت: طرح ویژه کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی در قالب گشت های مشترک با پلیس راه انجام و به طور متوسط هرشب تعداد هفتاد دستگاه ناوگان مورد نظارت قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این گشت ها که توسط تیم های بویین زهرا، قزوین، کوهین و ستاد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین انجام شده و تا پایان نوروز ادامه دارد ناوگان حمل و نقل جاده ای از نظر تجهیزات ایمنی و اسناد حمل و نقلی کنترل می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: نتایج حاصل از این گشت ها جمع بندی و با شناسایی تخلفات، موارد به کمیسیون های حمل و نقل ارجاع می شود تا براساس قانون و دستورالعمل ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "490دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در قزوین کنترل شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "490دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در قزوین کنترل شد"، کلیک کنید.