پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد

پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد

آفتاب نیوز :

رسانه های عبری زبان اعلام کردند، یاییر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا درخواستی را تقدیم سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در میامی کرده و خواستار فعالیت در آن به عنوان کارمند محلی شده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت: یاییر نتانیاهو این درخواست را کتبا تحویل سرکنسولگری داده و هم اکنون این درخواست در بخش آمریکای شمالی وزارت خارجه اسراییل در حال بررسی است و وزارتخانه به این درخواست پاسخ نداده است.

در ادامه گزارش آمده است، یاییر نتانیاهو دارای گذرنامه سیاسی است، اما این گذرنامه به وی اجازه اقامت نامحدود در ایالات متحده را نمی دهد و از این رو وی به این فکر افتاده است.

منابع آگاه به این رسانه عبری زبان خبر دادند که احتمالا با درخواست یاییر موافقت خواهد شد.

پسر 32 ساله نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اوایل آوریل سال گذشته و چند روز بعد از آغاز بحران بین پدرش و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اوج اختلافات داخلی این رژیم در مورد تغییرات قضایی از فلسطین اشغالی خارج و با وجود فشار رسانه ها و سازمان های عمومی پس از آغاز جنگ غزه و دعوت از نیرو های احتیاط برای بازگشت وی و پیوستن به ارتش او نوامبر گذشته تنها برای مدتی بسیار کوتاهی به فلسطین اشغالی آمده و در بخش تلفنخانه ستاره داود سرخ مشغول به کار شد، اما پس از چند روز مجددا به ایالات متحده گریخت.

بعد از آن تصاویری از وی در یک آپارتمان لاکچری که اجاره آن بیش از 5000 دلار در ماه است در رسانه های عبری منتشر شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد"، کلیک کنید.