توصیه رییس پلیس راه استان قزوین به مسافران نوروزی

توصیه رییس پلیس راه استان قزوین به مسافران نوروزی

وایکو/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین مساعد است، توصیه می کنیم مسافران فردا تا قبل از ظهر از محورهای مواصلاتی استان ما عبور کرده و سفر خود را به شب موکول نکنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با وایکو اظهار کرد: ترافیک در آزاد راه قزوین-زنجان تقریباً از محدوده تاکستان به بعد نیمه سنگین است، ترافیک در آزادراه قزوین-رشت نیز نیمه سنگین است و ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده عوارضی سنگین و پرحجم و البته روان است.

وی ادامه داد: محدودیت های تردد برای وسایل نقلیه سنگین امشب و فردا، 12 و 13 فروردین ماه، در جاده قدیم قزوین-رشت برقرار است.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: کم کم به حجم بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین افزوده می شود، در حال حاضر در محدوده عوارضی شماره 3 بار ترافیکی پرحجم است.

وی بیان کرد: در حالت کلی وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مساعد است، توصیه می کنیم مسافران فردا تا قبل از ظهر از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کرده و سفر خود را به شب موکول نکنند.

ذاکری منش خاطرنشان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می کنیم جهت رفع خستگی و خواب آلودگی استراحت قبل از سفر و حین سفر را داشته باشند، فاصله طولی را نیز رعایت کرده و از عدم و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود اوج تردد فردا بعدازظهر و شب باشد، توصیه می کنیم مسافران عزیز فردا پیش از ظهر از محورهای استان عبور کنند تا به ترافیک برخورد نکنند.

رییس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی جهت تامین نظم و امنیت در آماده باش است و با رانندگانی که تخلفات حادثه ساز می کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیه رییس پلیس راه استان قزوین به مسافران نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیه رییس پلیس راه استان قزوین به مسافران نوروزی"، کلیک کنید.