وزیر کار درباره تغییر فرمول تعیین دستمزد چه گفت؟/ اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران

وزیر کار درباره تغییر فرمول تعیین دستمزد چه گفت؟/ اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران

به گزارش خبرگزاری وایکو، صولت مرتضوی در مورد لایحه اصلاح قانون کار بیان کرد: چون در حال حاضر یک تشکل از کارگران در شورای عالی کار حضور دارند، با ارایه لایحه اصلاح موادی از قانون کار باید از دو تشکل قانونی دیگر هم در شورای عالی کار حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: وظیفه شورای عالی کار فقط تعیین حداقل مزد نیست وظایف دیگری هم دارد لذا پیشنهاد دادیم که حداقل مزد کارگران با مشورت شرکای اجتماعی در مجلس که متشکل از نمایندگان آحاد جامعه هستند، در لایحه بودجه و همزمان با حقوق کارمندان دولت تعیین شود.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کار درباره تغییر فرمول تعیین دستمزد چه گفت؟/ اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کار درباره تغییر فرمول تعیین دستمزد چه گفت؟/ اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران"، کلیک کنید.