مرز بازرگان پیشرو در تردد مسافری بین پایانه های مرزی آذربایجان غربی

مرز بازرگان پیشرو در تردد مسافری بین پایانه های مرزی آذربایجان غربی

وایکو/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی فروردین ماه سال جاری بیشترین تردد مسافر از پایانه های مرزی استان در پایانه مرزی بازرگان ثبت شده است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با وایکو اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری بیشترین تردد مسافر از پایانه های مرزی استان در پایانه مرزی بازرگان با بیش از 122 هزار تردد مسافر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خود رشد 4 .5درصدی دارد. 

وی ادامه داد: پایانه مرزی رازی با بیش از 114 هزار تردد مسافر ایرانی و خارجی در این مدت در جایگاه دوم بیشترین تردد پایانه های مرزی پنج گانه استان را دارد. 

دست نشان از افزایش 12.36 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان در طی فروردین ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت در مجموع بیش از 376 هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود که 334 هزار و 661 مسافر بود، رشد را نشان می دهد. 

وی با اشاره به اینکه 24 ساعته شدن مرزها تاثیر مثبتی در افزایش ترددها و جابجایی مسافر دارد، تصریح کرد:  مجموع مسافر ایرانی و خارجی ورودی به کشور از پایانه های مرزی استان در فروردین ماهه سال جاری 199 هزار و 801 مسافر و تعداد خروجی نیز 166 هزار و 481 مسافر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص تاثیر توسعه پایانه های مرزی بر پیشرفت استان نیز یادآور شد: در صورت برخورداری پایانه های مرزی از توسعه و رونق مناسب می توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور و استان به ارمغان بیاورند که این اداره کل در سالجاری اهتمام ویژه ای بر توسعه زیرساخت های پایانه های مرزی دارد.

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرز بازرگان پیشرو در تردد مسافری بین پایانه های مرزی آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرز بازرگان پیشرو در تردد مسافری بین پایانه های مرزی آذربایجان غربی"، کلیک کنید.