ایجاد شبکه ملی زیست فناوری در حوزه جلبک در دانشگاه آزاد اسلامی

ایجاد شبکه ملی زیست فناوری در حوزه جلبک در دانشگاه آزاد اسلامی

پارک فناوری و شبکه ملی زیست فناوری در حوزه جلبک در دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد شهرقدس، صفادشت ایجاد می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری وایکو، نهمین جلسه شورای راهبردی شبکه آموزش، پژوهش و فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و دیگر اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه دکتر طهرانچی بر فعال سازی برخی از رشته های علوم پایه از جمله زیست گیاهی و علوم شیمی با کاربردی کردن در حوزه جلبک تاکید کرد و به ارایه نکات مهمی از جمله فعال سازی طرح ایجاد اشتغال پایدار در دو سطح تولید خوشه ای و صنعتی، ایجاد پارک علم و فناوری جلبک و ترویج فرهنگ اقتصاد جلبک در سطح دانش آموزی و دانشجویی و جنبه های درآمدزایی و اشتغال آن پرداخت. 

وی همچنین به راه اندازی هر چه سریعتر کنسرسیوم جلبک با نقش آفرینی واحد های فعال دانشگاه و تخصیص سهم مادی و معنوی برای اعضای فعال هییت علمی در حوزه جلبک تاکید کرد. 

همچنین در این جلسه گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته در راستای ایجاد پارک فناوری و تشکیل شبکه ملی زیست فناوری در حوزه جلبک در دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد شهرقدس ـ صفادشت توسط احمد محمدی رییس سرای نوآوری بیوتکنولوژی جلبک ارایه شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایجاد شبکه ملی زیست فناوری در حوزه جلبک در دانشگاه آزاد اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایجاد شبکه ملی زیست فناوری در حوزه جلبک در دانشگاه آزاد اسلامی"، کلیک کنید.