9 پرواز برای زایران حج تمتع در نظر گرفته شد

امروز؛

9 پرواز برای زایران حج تمتع در نظر گرفته شد

امروز پنج شنبه 9 پرواز از استان های مختلف کشور برای انتقال زایران خانه خدا در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری وایکو از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، روز پنج شنبه 27 اردیبهشت جاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تعداد 9 پرواز برای انتقال زایران به سرزمین وحی برنامه ریزی کرده است.

در این روز، برای اعزام زایران استان تهران به فرودگاه مدینه منوره سه پرواز به شماره های 3658، 3664 و 3668 برنامه ریزی شده است.

همچنین دو پرواز با شماره های 3650 و 3652 نیز برای عزیمت زایران استان کرمان به عربستان در نظر گرفته شده است.

استان آذربایجان شرقی نیز سومین استان برای اعزام زایران حج تمتع در هفته جاری است. برای انتقال زایران این استان چهار پرواز 3654، 3662، 3656 و 3660 از فرودگاه آیت الله مدنی تبریز به مقصد فرودگاه مدینه برنامه ریزی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "9 پرواز برای زایران حج تمتع در نظر گرفته شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "9 پرواز برای زایران حج تمتع در نظر گرفته شد"، کلیک کنید.