فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا

فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا

وایکو/البرز معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب باشد.

به گزارش وایکو، مسعود علویان صدر روز یکشنبه ششم خرداد در همایش سراسری معاونان خدمات مشترکین و درآمد شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور کشور و همراهان او گفت: فعالیت های شهید آیت الله رییسی این پیام را برای همه مسیولان داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم ارایه دهیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب و تامین منابع مالی پایدار برای شرکت به شمار رود.

علویان صدر اظهار کرد: برنامه ریزی در جهت افزایش بهره وری در ابعاد ملموس و ناملموس به ویژه نیروی انسانی از مهم ترین مولفه های پیشرفت و ارتقای مباحث خواهد بود. تمامی حلقه های موجود در حوزه مشترکان نیازمند اتصال هوشمند است که در این راستا نظم دهی به ساختار تعرفه ها در قالب فرمول های ارایه شده محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه چارت مشترکان هیچ تغییری نکرده است و با تاکید بر ضرورت مدیریت بازرسی و کنترل درونی بیان کرد: دو مطالعه خوب در خصوص الگوی مصرف انجام شده است و در یکی از آنها مشاور از کل به جز به بررسی پرداخت، یعنی از مصرف واقعی مردم الگو را تعریف کرد که در جلسات کارشناسی، نظر بر این بود که شاید نتواند بهره وری را به درستی برای ما به ارمغان بیاورد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: پس از آن از جز به کل پرداختیم، یعنی مصرف هر فرد را در روز به ازای نیازهای مختلف و الگوی بهینه استان ها را به تفکیک احصا کردیم و در مرحله تصویب قرار دارد. 

پایان خبر وایکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا"، کلیک کنید.