برگزاری همایش پیشگیری و تشخیص زودرس فشار خون بالا در خرم آباد

برگزاری همایش پیشگیری و تشخیص زودرس فشار خون بالا در خرم آباد

به گزارش وایکو لرستان ، دکتر محسن اسدبیگی در همایش پیش گیری و تشخیص زودرس فشار خون بالا که در خرم آباد برگزار شد گفت : به منظور کاهش آسیب ها و هزینه های ناشی از خدمات غیرضروری پزشکی بالینی و بهداشت عمومی، آموزش پیشگیری سطح 4 انجام می گردد که در این راستا 5 درصد از اعتبارات سازمان بیمه سلامت در این رابطه هزینه می شود.

وی افزود: 4 سطح پیش گیری اعم از سطح 1، 2 ، 3 و 4 وجود دارد که سطح 1 و 2 و 3 در بحث پیش گیری از بیماری هاست و پیش گیری سطح 4 در خصوص پیش گیری از آسیب های اقدامات و فعالیت های مربوط به تشخیص و درمان غیرضروری است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان ادامه داد: با هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی از اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و … درخواست می شود پیشنهادات و پروپوزال های تحقیقاتی خود را در خصوص پیشگیری سطح 4 جهت حمایت اداری و مالی انجام دهند.

اسدبیگی گفت: بیشترین مشکلات ما مربوط به بیماری های قلبی عروقی است و تحرک رمز سلامتی می باشد که این موضوع اثبات شده و عوامل مختلفی در این کار موثر است.

وی افزود: در راستای حفظ سلامتی سازمان بیمه سلامت ایران در تامین ،حفظ و ارتقا آن مفید و موثر واقع شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری همایش پیشگیری و تشخیص زودرس فشار خون بالا در خرم آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری همایش پیشگیری و تشخیص زودرس فشار خون بالا در خرم آباد"، کلیک کنید.